ЗВЕРНИ УВАГУ


ПОГОДА у районі

КУРС ВАЛЮТ

ОПИТУВАННЯ, ТЕСТИ


02.05.2019

Чи потрібний у Червонограді скейт-парк?


15.04.2018

Пройди легкий, цікавий та водночас з хитринкою тест з англійської мови.


17.03.2018

Давайте перевіримо, чи добре Ви знаєте породи собак? (Тест)


18.10.2017

Опитування: де у Червонограді найсмачніша піца?


26.04.2017

ТЕСТ: а Ви добре знаєте місцевий говір?

Більше опитувань →

Цікаві тести →


РОБОТА



Робота у Червонограді →

Робота в Польщі →


МИ У ФЕЙСБУЦІ

''Львівобленерго'' не прийматиме дані лічильників у телефонному режимі.

опубліковано : 07.09.2021


«Львівобленерго» прийматиме показники електролічильників лише автоматичними сервісами, а повідомити про аварію в електромережах можна буде у чат-ботах Viber та Telegram


З 29 вересня 2021 року оператори кол-центру «Львівобленерго» не приймають показників електроенергії. Для подачі показників у «Львівобленерго» вже діє значна кількість різних дистанційних сервісів


«В період подачі показників є проблема з додзвоном в кол-центр бажаючих повідомити дані свого лічильника. А ще більша проблема, коли під час подачі показників люди, у яких створилась аварійна ситуація чи зникла електрична енергія, не можуть додзвонитися до працівників нашого кол-центру. Саме тому з 29 вересня оператори кол-центру не прийматимуть показники. Для подачі показників у «Львівобленерго» вже діє значна кількість різних дистанційних сервісів», — зазначив заступник директора з комерційного обліку ПрАТ «Львівобленерго» Юрій Кошла.


Дистанційно подати показник електролічильника можна у сервісах:

• Веб-чат на сайті «Львівобленерго»: loe.lviv.ua.
• Чат-боти у Viber та Telegram.
«Персональний кабінет» .
• Електронна пошта pokaz@loe.lviv.ua.
• SMS-повідомлення на короткий номер 5068.
• зателефонувати на номер 295-85-13 без з'єднання з оператором.
• голосовий набір — продиктувати свій показник без з'єднання з оператором.


Зателефонувавши за номерами кол-центру 067-333-15-68, 050-460-15-68, 093-170-15-68, (032) 290-75-68 (згідно з тарифами оператора зв’язку), 5068 (дзвінок платний), споживачі зможуть подати показник лише в автоматичному режимі, без з’єднання з працівником компанії.


Для старших, соціально незахищених клієнтів, які подають показники з допомогою стаціонарного телефону, оператори кол-центру здійснюватимуть спеціальний обдзвін.


Важливо, що безкоштовний номер кол-центру 0-800-30-15-68 діє лише для важливих та екстрених повідомлень, зокрема з приводу аварійних ситуацій. Також в подальшому планується залучення працівників районних підрозділів для отримання і оброблення інформації про аварії від споживачів.


А як передавати показники через Viber та Telegram.


Для того, щоб скористатися даними способами, необхідно приєднатися до корпоративних бот-аккаунтів.


Для цього потрібно просканувати зображення нижче.

Просканувавши код для Viber Ви автоматично приєднаєтеся до бот-акаунту ПАТ ''Львівобленерго''.


Звертаємо Вашу увагу на те, що треба знати десятизначний код особового рахунку, який зазначається у платіжних документах (виставлених рахунках).


Пошир для друзів!



ЦІКАВО :





ПРИЄДНУЙСЯ ДО НАС У СОЦМЕРЕЖАХ


сторінка : Блог Червонограда | Головна