ЗВЕРНИ УВАГУ

‡агрузка...

ПОГОДА у районі

КУРС ВАЛЮТ

КОРИСНЕ

ОПИТУВАННЯ, ТЕСТИ


02.05.2019

Чи потрібний у Червонограді скейт-парк?


15.04.2018

Пройди легкий, цікавий та водночас з хитринкою тест з англійської мови.


17.03.2018

Давайте перевіримо, чи добре Ви знаєте породи собак? (Тест)


18.10.2017

Опитування: де у Червонограді найсмачніша піца?


26.04.2017

ТЕСТ: а Ви добре знаєте місцевий говір?

Більше опитувань →

Цікаві тести →


РОБОТА



Робота у Червонограді →

Робота в Польщі →


МИ У ФЕЙСБУЦІ

Чому і скільки ми платимо за домофон?

опубліковано : 16.11.2019


5 листопада мешканцями Червонограда на нашій сторінці у Facebook обговорювалося питання "Чи законно з нас стягують плату за послуги домофону?"

Представник компанії надіслав нам відповідь - чому і скільки ми платимо за домофон.


Дорогі жителі Червонограду! Вдячні Вам за активну позицію щодо свого життя в місті та нашої роботи! Ми, як компанія, що дбає сервіс домофонів, хочемо роз’яснити Вам що Ви отримуєте, як користувачі послуги «технічного обслуговування домофонної системи». Для початку зазначимо, що ми з Вами маємо спільні домовленості (договори), в яких разом домовилися  не лише про установку обладнання, але й регулярне обслуговування. Ця угода є добровільною для обох сторін.

Що Ви отримуєте в рамках нашої угоди?  По - перше, ми частково дбаємо про безпеку Ваших під’їздів та осель. Як показує європейський та український досвід - справні домофонні системи захищають під’їзд від проникнення сторонніх осіб,  дозволяють зберегти стіни, підлогу та ліфти в чистоті та охайності. Це також Ваш комфорт, адже Ви без перешкод за допомогою зручного ключа відкриваєте двері і потрапляєте в свій простір, куди чужинцю – зась. Прибираєте та ремонтуєте під’їзди Ви тепер значно рідше.

По-друге, ми знімаємо з Вас додаткові навантаження та клопоти, у випадках, коли обладнання потрібно полагодити чи замінити. Адже ми слідкуємо за справністю систем масового користування, підтримуємо безперебійну роботу та лагодимо всі несправності вчасно. Приміром, кожна заміна обладнання та ремонт коштують від 600 гривень.

Детально, які послуги Ви отримуєте:
· Обов’язкове планове обслуговування під час зміни сезонів зима-літо для коректної роботи обладнання (перевірка з'єднань до 220вольт, заземлення, регулюється швидкість закриття дверей, якість зв’язку, герметичність, положення замка).
· Усунення вандальних пошкоджень, наслідків крадіжок елементів обладнання
· Ремонт поломок, які не є гарантійними.
· Наявність телефонної служби технічної підтримки для надання консультацій щодо користування аудіо-відео системою, технічних несправностей.
· Оновлення застарілого обладнання, відновлення покриття дверей у літній період.
· Видалення підроблених посторонніми ключів до системи.
· Складний ремонт, аварійне відкриття дверей, зварювальні роботи.
· Створюється підмінний фонд обладнання для оперативної заміни обладнання.
· Наявність штату кваліфікованих працівників, які оперативно усувають несправності.
· Відсутність необхідності термінового збору коштів з сусідів при кожній несправності

   Які Ваші зобов’язання в рамках нашої угоди? Лише оплата щомісячної абонентської плати за аудіо домофон в розмірі 16.90грн., яку можна порівняти з вартістю чашки кави чи ціни пляшки мінеральної води.

А тепер просто порівняйте вигляд під’їздів тих мешканців, які платять абонплату та які відмовилися від неї (на фото до даного посту).
Вибір за Вами!  



Пошир для друзів!



ЦІКАВО :


Загрузка...


ПРИЄДНУЙСЯ ДО НАС У СОЦМЕРЕЖАХ


сторінка : Новини | Головна