ОПИТУВАННЯ, ТЕСТИ
02.05.2019
Чи потрібний у Червонограді скейт-парк?
15.04.2018
Пройди легкий, цікавий та водночас з хитринкою тест з англійської мови.
17.03.2018
Давайте перевіримо, чи добре Ви знаєте породи собак? (Тест)
18.10.2017
Опитування: де у Червонограді найсмачніша піца?
26.04.2017
МИ У ФЕЙСБУЦІ
Термінал в телефоні: як зручна технологія NFC замінює традиційні платежі.
опубліковано : 20.04.2023

Послуга підключення термінала у смартфоні набула значної популярності. По-перше, через свою зручність, бо телефон у продавця завжди під рукою. По-друге, не потрібно платити абонплату за користування. Але чи дійсно це настільки вигідно та зручно?
Ми детальніше запитали у фахівців Райффайзен-Банку про переваги, які має термінал в телефоні для бізнесу. Тож рекомендуємо уважно прочитати статтю та поміркувати над необхідністю такого рішення для вашого бізнесу.
Швидкий початок роботи
Відомо, що термінал у його традиційному розумінні, необхідно встановлювати у кожній торговельній точці та налаштовувати коректний прийом оплат. З терміналом у смартфоні все набагато швидше та легше.
“Не потрібно чекати на встановлення фізичного термінала, достатньо завантажити застосунок на смартфон”, - запевняють експерти Райф-банку.
Для цього підприємцеві потрібен телефон з ОС Android не нижче версії 10.0 та функцією NFC - це технологія бездротового звʼязку малого радіуса дії. Тобто не потрібно купувати додаткове обладнання (власне термінал), що для стартапів, які тільки починають роботу, може бути не по кишені.
Далі ФОПу потрібно подати заявку до банку, підписати договір про прийом платежів, зареєструвати торгову точку, й все. Після завантаження спеціальних додатків з Google Play можна приймати оплату від клієнтів карткою через власний смартфон, прикладаючи платіжний пристрій клієнта (смартфон, розумний годинник) до тилової сторони смартфона продавця.
Відсутність абонентської плати
Еквайринг за термінал у телефоні тарифікується за кожну проведену транзакцію. Щомісячна абонентська плата відсутня. Зараз у Райф-банку діє акційний тариф на комісії - 1,3% від кожної транзакції.
Ключ до мобільності бізнесу
Телефон завжди під рукою та не займає місце на касі. Проте варто дивитися на цю перевагу з ширшого кута. Смартфон з підключеним терміналом дає змогу приймати платежі без привʼязки до місця та часу, що особливо зручно для мобільних бізнесів, таких як доставка їжі, послуги таксі, курʼєрські послуги тощо.
Безпечність платежів
Термінали у смартфонах, точніше, власне мобільні додатки для приймання платежів, мають високий рівень захисту та шифрування, що робить процес оплати безпечним для бізнесу та клієнтів. Покупець вводить PIN-код на безпечній клавіатурі, де цифри розташовані рандомно.
Такий термінал генерує чеки та зберігає список транзакцій як класичний. Тобто має ті самі опції для отримання платежів у безготівковій формі, що й звичайний POS-термінал. Тож, підключення термінала в смартфоні є зручною та вигідною альтернативою для бізнесу.
Отже, термінал в телефоні дозволяє скоротити час на обробку платежів, підвищити мобільність й зручність для клієнтів, а також зменшує витрати на обладнання та оплату еквайрингу.
ЦІКАВО :
МИ У СОЦМЕРЕЖАХ
сторінка : Блог Червонограда | Головна